utorak, 22. travnja 2008.

Uvodna besjeda za suđenje 2. list. 2006.g.

Ante Rokov Jadrijević, dipl. ing. 29. rujan 2006.
52 474 Brtonigla, Kovri 25


Uvodna besjeda za suđenje 2. list. 2006.g.
na Općinskom sudu u Bujama
u sudskom predmetu P-244/05

OPĆINSKOM SUDU U BUJAMA
(na posl. br. P-244/05)


Ja neću dozvoliti da me jedan Franco Cattunar i njegova marioneta i bivši (samo formalni!) načelnik Općine Brtonigla Stefano Sissot (jednako kao i nova marioneta i novi formalni načelnik Općine Doriano L.) pretvore u najnižu i diskriminiranu nacionalnu manjinu u općini Brtonigli!

Dakle, ja nipošto neću dozvoliti da me takvi diskriminiraju i maltretiraju kao stranca u mojoj vlastitoj Domovini!

(podsjećam ovdje na moj tekst:
«Postajemo li stranci u vlastitoj Domovini»,
objavljen 3. siječnja 1994.g. u «Glasu Istre»

Držim da je sve to dio neofašističkog plana «Ricompriamoci l'Istria» bivšeg Berlusconijevog ministra Mirka Tremaglie, poznatog neofašista, kao i neofašističkog zastupnika u talijanskom parlamentu Roberta Menie iz stranke «Forza Italia iz Trsta! Dakle «ima jedna tajna veza»!!
(Glupo je misliti da je tu jedan polupismeni Franco Cattunar glavni igrač!)

Uostalom, poznato je u Novoj Vasi da je Cattunarov djed bio notorni fašist ratnog zločinca i samozvanog «maresciala di nuovo impero Romano» Benita Mussolinija!

Stoga moram naglasiti još i ovo:

Ne tuži mene ovdje nikakva Općina Brtonigla, nego Franco Cattunar, uz veliku pomoć svoje tete Valerie Cattunar, udate Melon, moje susjede iz Kovra kod Brtonigle, koja se polakomila na veliki dio mog dvorišta, ograđenog visokim kamenim zidom starim oko 150 godina, u što je nažalost uplela i svog muža, nekoć časnog i poštovanog Vittorina Melona! A u tome je, nažalost, djelomično već uspjela! (vidjeti brižljivo zanemareni P-171/04 u Općin-skom sudu u Bujama).

U prilog ovim tvrdnjama ide i činjenica da samo ja nisam mogao kupiti dio svog dvorišta, i to od 1987., 1989. i 2002.g.! A nisam mogao nešto kasnije, 1994., 1998.g.i 2002.g., kupiti ni «svoj» vrt iza kuće, koji sam prije toga imao 15 godina u najmu! Sve je to, prema meni, dio političkog šikaniranja

Brtonigla, Kovri, 29. rujan 2006.g.
Ante Rokov Jadrijević, dipl. ing.
Brtonigla, Kovri 25


P.S. (8. veljače 2008.g.): A svemoćni tajkun Franco Cattunar je u svom privatnom
Poglavarstvu Općine Brtonigla namještenim i krivotvorenim natječajima kupio preko
170 parcela bivšeg društvenog, a sada općinskog i državnog vlasništva, uključujući i
100Ha najboljih vinograda. Dakako, sve u bescijenje. Ali mu se nije posrećilo! Nakon
Žalbe nas dvojice prijatelja «Komu Treba» i «Gdje Treba», Franco Cattunar je ostao bez
60Ha vinograda, a i ostatak mu je pod velikim znakom pitanja!
Znači, ipak ima Boga! On dugo čeka, al' gadno udara! (Soljženjicin)

Na potezu je mnogo i bučno hvaljeni USKOK, ali je i njega netko moćan „uspavao“!
Znači, „La totta continua“!! A.R.J.

Nema komentara: