ponedjeljak, 9. studenoga 2009.

TKO TO MEĐU NAMA ŽELI DA HRVATSKA UĐE U EU?

Anonimus (Nepoznat Netko) 5. nov./stud. 2009.


vrijedi pročitati - radi budućih izbora (1.dio)

(ako ne bude prekasno)


TKO TO MEĐU NAMA ŽELI DA HRVATSKA UĐE U EU?

Prije Uskrs-a, na Žalosni petak bio sam na križnom putu u Mariji Bistrici i jedna rečenica vlč. Korena me ponukala da napišem ovaj tekst.


Bilo je veoma lijepo i svečano, s tisućama upaljenih svijeća, vjernici su se polako, u molitvi kretali kalvarijom. Na kraju križnog puta jedna rečenica, izrečena mirno, staloženo s puno ljubavi dala je prisutnom puku temu za duboko razmišljanje. Naime za kraj vlč. Koren je rekao:


Molimo boga da LIJEPA NAŠA ostane lijepa i naša.



Mislim da je ta rečenica za mene imala puno dublji smisao nego za većinu prisutnih. Naime, put kojim je krenula politika naše vlade, je put koji je zacrtala EU, a na tom putu ćemo po mom mišljenju veoma brzo ostati bez lijepe naše.


Možda u svojim razmišljanjima nisam u pravu, ali razgovarao sam sa mnogo ljudi iz tranzicijskih zemalja (Česi, Mađari, Bugari i Poljaci, iako Nijemci, Nizozemci i Talijani imaju isto mišljenje) i oni me svi uvjeravaju da običan puk živi puno gore nego što je živio prije nego su ušli u EU, jedino što vlasnici tvornica, menageri i političari tvrde da im je bolje.


Ja mislim da političari nisu kompetentni da u ime naroda govore da je narodu bolje, jer da taj narod najbolje zna da li mu je bolje ili ne. Međutim narod ne može doći do medija da kaže što misli, dok nam naši političari mažu oči kako je u svim zemljama EU bolje nego što je bilo prije.


Mislim da nas lažu i da nas obmanjuju, jer običan čovjek ne može na medijima reći što misli i kako mu je, jer su mediji u vlasništvu krupnog kapitala ili države, a njima ne odgovaraju takva mišljenja, jer ona ugrožavaju vlast (koju opet drže vlasnici kapitala), politiku te vlasti, kao i krupni kapital.



Vozač kamiona iz Slovenije me uvjerava kako radi dnevno po 16-18 sati za golu plaču, bez plaćenih prekovremenih sati, bez plaćenog toplog obroka, bez plaćenog puta na posao.


Kada sam mu rekao što se ne buni rekao je da to njegov gazda jedva čeka, jer bi ga poslao na burzu i uzeo Rumunja koji bi mu vozio u pola cijene, ali gazda istovremeno priča kako je u EU super, jer svaki mjesec kupi novi kamion.



Bugar (poslovni partner) mi priča kako je Bugarska živjela od izvoza voća i povrća, a sada sve uvoze iz EU, dok se država sve više zadužuje.



Mađari pričaju kako su postali najamni radnici u (do jučer svojim) vinogradima, jer su ih Francuzi najprije uništili s niskim (dampinškim) cijenama, da bi, kada Mađari nisu više mogli vračati banci kredite, od banaka kupili za sitan novac gotovo sve vinograde. Tako se sada najpoznatiji Mađarski vinogradi (Tokajac) nalaze u vlasništvu Engleza.



U Češkoj je EU prisilila vlasnike šećerana da zatvore tvornice, dok su radnici završili na burzi, a sve zato jer EU ima previše šećera, a previše šećera ima zato jer ga EU uvozi iz Kube i na njemu je puno veća zarada.


Njemačka je zbog prekoračenja kvote dozvoljenog zagađivanja, prema sporazumu iz Kyota, veliki dio prljave industrije prebacila u Češku.


Jedini čovjek koji je zbrojio dva i dva je predsjednik Klaus koji tvrdi da je ulazak Republike Češke u EU čisti promašaj i u znak protesta ne dozvoli da se zastava EU izvjesi na njegovu rezidenciju.



Prošle godine u veljači mjesecu sam jedne nedjelje u vijestima na radiju u osam sati čuo u špici krajnje uznemirujuću vijest: u Mađarskoj građani nezadovoljni zbog EU izišli na ulice, krenuli prema parlamentu, policija napravila barikade, očekuje se ono najgore. Išao sam u lov i cijelo vrijeme u lovu sam razmišljao o tome da je u Mađarskoj došlo do krvoprolića. U petnaest sati sam došao do automobila uključio radio prijemnik da čujem vijesti, međutim Mađarska se nije više spominjala. Navečer sam s nestrpljenjem čekao dnevnik na TV, o spomenutom događaju ni riječi. Znači da je saborska komisija za informiranje već reagirala. Nakon par dana stjecajem okolnosti sreo sam se s nekim Mađarima pa sam upitao što je to bilo.


Najprije nisu shvaćali na što mislim, a kada sam im objasnio što je bilo na vijestima, odmahnuli su rukom i rekli: Ma kod nas su stalno neke demonstracije protiv EU.


E pa sada se pitam gdje je demokracija, gdje je sloboda štampe, kojom se toliko busamo u prsa. Tvrdim da je to zato jer bi protiv EU bilo ne 50% građana RH, već 90% da ovakve vijesti prikažu na našoj televiziji.


Bojim se da na kraju građani neće niti glasovati o ulasku u EU, već će do tog vremena Sabor promijeniti Ustav, pa će Sabor umjesto nas donijeti „najbolje rješenje“ (a to je ulazak u EU), jer znaju da su im izgledi da narod glasa za EU veoma mali.


Tako je bilo u Nizozemskoj i Sloveniji, kada su kroz ispitivanje javnog mijenja shvatili da će narod biti protiv ulaska u EU. Kada se puk pobunio što se nije izišlo na referendum, odgovor je bio Vi ste glasali za našu stranku, koja je u svom programu imala ulazak u EU i mi sada samo izvršavamo ono što smo vam u predizbornoj kampanji obečavali.



Nadalje, zašto Ustav EU nije prošao u Francuskoj i Nizozemskoj, zašto su pribjegli Lisabonskom sporazumu? Zašto Lisabonski sporazum prihvaćaju parlamenti, zašto ga ne dadu na referendum? Zato jer bi prošli kao u Irskoj, a u Irskoj znamo nisu prošli.


Da li su naši političari svjesni toga što čine ovom narodu? Da li su svjesni toga da će ulaskom u EU u vrlo kratkom roku sva dobra prijeći u vlasništvo Bjelosvjetske mafije i da će naš narod biti najamna radna snaga, bolje rečeno robovi.


Oni nisu svjesni da kada vlasnik plati porez na dobit, ostatak dobiti završava van granica RH, dok ako je vlasnik Hrvat ta dobit se opet investira u RH. Znam dobro o čemu pričam, jer sam donedavno radio u stranoj tvrtci i znam koliko novca je svake godine vlasnik odnosio iz RH.



(nastavit će se......)

Nema komentara: