utorak, 19. siječnja 2010.

Ljevicarske lazi u Njemackoj

Šime Tolić, Stuttgart

Ljevicarske lazi u Njemackoj

Na tesku lijevu kritiku je naisao clan CDU-a iz Meinerzhagena. CDU politicar i policajac Axel Oehm je 03. 10. 2007 na dan njemackog jedinstva drzao govor za pamcenje. Evo neki izvitki iz njegovog, politicki ne-korektnog predavanje:

Manje od 0,34 % nasilicnog kriminala u Njemackoj imaju desnicarsku pozadinu. Nasilje emigranata lezi preko 24 %, znaci 70 % vise nego desno nasilje. Jeste li ikada culi, da ako je Njemac bio zrtva nasilja emigranata, da su medije slicno veliko izvjestavale kao kada je pocinjen zlocin od navodnih desnih ekstremista, i da su tisuce ljudi sa svjecama prolazili kroz mjesto zlocina?

Mi u Njemackoj nemamo problem sa borbom protiv desnog ekstremizma. Suproto, mnogi u nasoj zemlji pretjeruju. Mi u Njemackoj imamo nesto kao "Policiju govora"... svoj posao je izgubila Eva Herman kod NDR-a (Televizijski kanal) radi svojih konzervativnih uvjerenja glede braka i obitelji. Suspenzija gosp. Herman me podsjeca na teska vremena od 1933 do 1989, kada su u Njemackoj, ili djelovima Njemacke, gradjani gubili svoje radno mjesto radi svojih politickih uvjerenja...

Za mene je neprihvatljivo i ne-demokratski, da jedna javna televizijska stanica osobi sa konzervativnim uvjerenjima zabranjuje posao, istovremeno otvara politicarima vrata koji su clanovi stranki koje su pod kontrolom njemackog ustava (PDS / Lijevica).

Moramo nacional-mazohistima, znaci onima u nasoj zemlji, kojima je zabava i zadovoljstvo, kada vlastiti narod bez razloga vuku u blato, reci, vi niste cisti u glavi, idite psihijatru. Moramo narodu u nasoj zemlji, koji je zagadjen lijevom propagandom i kojem lezi sloboda i demokracija na srcu, reci, pazite, ne dajte se manipulirati!

Moramo se braniti protiv onih u nasem drustvu, koji borbu protiv desnicarstva zloupotrebljivaju, da konzervativne vrijednote uniste, da bi svoje socijalisticke ciljeve ostvarili. Nesmije biti da se, istina pervertira, kada hrabre njemacke vodje crkve kao kardinal Meisner guraju u desni ekstremizam...

Zelim i dalje iamti pravo reci: "Ja sam ponosan sto sam Njemac" bez da dobijem poteskoce ili da me optuzuju da sam protiv ustava."

Nakon ovog govora je policajac Axel Oehm bio izlozen kampaniji progona, cak i od vlastite stranke CDU. I cijeli lijevi politicki spektar je krenuo u progon tog hrabrog policajca iz Meinerzhagena.

Šime Tolić, Stuttgart

Nema komentara: