utorak, 26. siječnja 2010.

A mene je danas stigla Josipovićeva "PravDA" i njegova "nova pravednost"!!


AMAC-Hrvati.com/Renato Kunić umjesto Hloverke Novak-Srzić

20. jan/siječanj 2010.


Prošireni komentar: Ante Rokov Jadrijević


A mene je danas stigla Josipovićeva "PravDA"

i njegova "nova pravednost"!!


Zamislite, danas 20. siječnja 2010.g., u istom danu dobio sam dva sudska poziva za sudsko ročište i jedno Rješenje kaznene sutkinje Tanje Prenc-Kanis, kojim se odbija jedan moj "Optužni prijedlog" od prije dvije i pol godine! A u međuvremenu od dvije i pol godine ništa. Samo gluha praznina.


Interesantno, sva tri dokumenta su poslana meni u isti dan: 13. siječnja 2010.g. A zašto baš na taj dan?


Zato što su dan ranije, 12. siječnja 2010., točno u podne, objavljeni zvanični rezultati proteklih predsjedničkih izbora u Hrvatskoj, na kojima je pobijedio njihov kandidat dr. Ivo Josipović, pa je Udbomafija koja djeluje u pozadini Općinskog suda u Bujama zaključila da je najbolji trenutak za konačni obračun sa mnom!


A zašto baš sa mnom? Zato jer sam ja njima najveća kost u grlu još od početka 1993.g., kada sam se otvoreno suprostavio pobjedničkom IDS-u u Istri, a i od 2004.g., kada mi se lokalni IDS pokušao osvetiti, jer sam se suprostavio njihovoj pljačkaškoj privatizaciji u mojoj općini Brtonigla, koju – gle čuda – brane dva moćna udbomafijaška odvjetnika: Slaviša Perović i Ivica Senjak (ovaj potonji bivši udbaš iz Doboja u Bosni).


Jedno ročište, K-171/04, je staro već šest godina, u kojih se nije održala nijedna sudska rasprava! Radi se o tome da se moj susjed Vittorino i njegova žena Valeria, rođena Cattunar, na nagovor njihovog rođaka, moćnog IDS-ovog privatizacijskog pljačkaškog tajkuna Franco-a Cattunara, inače udbaškog zeta (!!), pokušao domoći dijela mog dvorišta, ograđenog visokim kamenim zidom, starim oko 150 godina, a ja se tome ogorčeno suprostavljam... I u tome je sav problem!


Drugo ročište, P-244/05 je staro više od tri godine, kada je raspravni sudac ogorčeno podnio ostavku i otišao u odvjetnike. Radi se opet o istom IDS-ovom tajkunu Franco-u Cattunaru, koji je kao predsjednik Općinskog vijeća potpuno privatizirao Poglavarstvo Općine Brtonigla, te želi da dovrši posao u korist svog ostarjelog tetka Vittorina M., mog susjeda. Dakle, radi se o osobnoj osveti moćnog lokalnog IDS-ovog šerifa i pravnom nasilju nadamnom!


Moje pitanje za danas glasi: počinje li to otvorena diktatura UDBE i njene pravosudne Udbo-mafije??


Izraz "Udbomafija" prvi put sam pročitao na naslovu knjige "Udbomafija" slovenačkog publicista Ede Ravnikara prije 14 godina, a založba se zvala "Slon", Ljubljana 1995. Knjigu sam kupio u Kopru, gdje sam jedno kraće vrijeme bio novinar jednog novog lista.



Eto tko danas na licu mjesta slavi pobjedu Ive Josipovića i njegove "nove pravednosti" - u Općinskom sudu u Bujama.


Ante Rokov Jadrijević, dipl. ing.


Nema komentara: