četvrtak, 8. travnja 2010.

SUDE MI – 8.dio – u Udbomafijaškom hrvatskom „Krivosuđu“


SUDE MI – 8.dio – u Udbomafijaškom hrvatskom „Krivosuđu“


Uvodna napomena (6. Aprila/travnja 2010.g.):


I dalje se nastavlja: u našem DORH-u (Državnom odvjetništvu republike Hrvatske) „Svi su nenadležni i ništa ne rade, ali primaju vrlo visoke plaće i k tome još napreduju u svojim parazitskim karijerama!”.


Ante Rokov Jadrijević, dipl. ing.


* * * * * *


Ante Rokov Jadrijević, dipl. ing.

52474 Brtonigla, Kovri 25

tel. 095/812-97-26


21. lipnja 2007.g.


Predmet: Vaš odgovor R-DO-164/07 na moj Zahtjev za poništenje Natječaja

za prodaju nekretnina Općine Brtonigla od 12. prosinca 2006.g.,

poslan Vama 14. veljače 2007.g.


ZAMJ. GLAVNOG DRŽAVNOG ODVJETNIKA R.H.

gospođi Federici Meijer Dusman


Poštovana gospođo Meijer Dusman!


Hvala Vam na Vašem odgovoru od 08. lipnja 2007.g. (Vaš znak: R-DO-164/07) na moj Zahtjev za pokretanje postupka radi poništenja Natječaja za prodaju nekretnina i Odluke o odabiru najpovoljnije ponude i sklapanja ugovora o prodaju nekretnina u vlasništvu Općine Brtonigla, donesene na 19. sjednici Općinskog poglavarstva Općine Brtonigla dana 22. prosinca 2006. godine, kojom je dio mog dvorišta, k.č. br. 2094/41 protuzakonito prodat Vittorinu Melonu, ujaku predsjednika Općinskog vijeća Brtonigle Franca Cattunara.


Odmah i ovdje ću Vam reći da ja Vašim odgovorom nisam ni najmanje zadovoljan! To je najobičnije izvlačenje, izvrdavanje i zabušavanje sa strane Glavnog državnog odvjetništva, na koje sam Vam se već više puta žalio direktno, a nakon dugotrajne šutnje s Vaše strane to sam isto učinio preko javnog tiska i preko tri strane ambasade. I to ću opet učiniti, jer vidim da i u najnovijoj aferi, odnosno akciji Vašeg USKOK-a protiv organiziranog kriminala u HFP-u Vaše GDO udara samo na jednu stranu, onu HDZ-ovu, dočim se zloglasnu Udbo-mafiju ni najmanje ne dira, što ukazuje na tijesnu povezanost (zajedničkih interesa) Glavnog državnog odvjetništva i Udbomafije! Na to sam već više puta upozoravao, pogotovu u svezi s problemom «lustracije».


Dakle, Vi mi preporučujete da «u slučaju da je (taj) pravni posao sklopljen protivno odredbama navedenog članka (Vaš navod: temeljem čl. 391, st.1 Zakona o vlasništvu i drugim stvarnim pravima), on je ništav. Stoga, ukoliko smatrate da je prodajom nekretnine povrijeđeno vaše pravo, ovlašteni ste sami poduzimati pravne radnje radi ostvarenja vašeg prava» (završen citat iz Vašeg pisma).


Vrlo zanimljivo! A što je onda Vaš posao, gospodo iz Glavnog državnog odvjetništva? Što je posao gosp. Antuna Palarića, državnog tajnika/ravnatelja Ureda za državnu upravu, kojemu sam se ja žalio na nezakonitosti u radu Općinskog poglavarstva Općine Brtonigla 28. siječnja 2007.g.? Što je posao Ministrice pravosuđa, kojoj sam se po šesti put žalio 8. svibnja 2006.g Pritužbom na rad Općinskog suda u Bujama?!


A što je posao predsjednika Vrhovnog suda R.H. gosp. Branka Hrvatina, kome sam se dvaput žalio najprije 10 siječnja 2007.g. svojom Pritužbom zbog pristranosti predsjednika Županijskog suda u Puli dr. sci. Alda Radolovića, njegovog neurednog obnašanja sudačke dužnosti i namjernog odugovlačenja sudskog postupka (P-20/04-15 od 2. kolovoza 2004.g.)? Potom sam mu se žalio 16. veljače 2007.g. još i svojom Žalbom protiv Radolovićevog Rješenja posl. br. GŽ-1968/06-2, koje je samo formalno potpisao jedan drugi njegov sudac, koje je otkrilo niz novih prljavih Radolovićevih manipulacija u stilu «diplomiranih kriminalaca» i štoviše, «diplomiranih Udbomafijaša»! Znakovito ili ne, ali ja od predsjednika Vrhovnog suda R.H. gosp. Branka Hrvatina još nisam dobio nikakav, čak ni najosnovniji kurtoazni odgovor! Ali ću ga sigurno dobiti sada kada najavim svoj slijedeći publicistički članak, u dlaku isti kao onaj od prije dvije godine, kada sam svojim člankom «Dr. Ivica Crnić ne može biti predsjednik državnog izbornog povjerenstva!!» (6. travanj 2005.g.) zapečatio sudbinu dr. Ivice Crnića na čelu Vrhovnog suda R.H.!


Naime, nećemo dozvoliti ponavljanje crnićevsko-račanovskih izbornih prijevara i na slijedećim parlamentarnim izborima potkraj ove 2007.g.!!! Na tim izborima za lokalnu samoupravu, od 15. svibnja 2005.g., za lokalnu samoupravu u Općini Brtonigla, moja lista HSD-a je bila najviše oštećena, odnosno pokradena, a tek nešto malo bolje su prošle i liste HDZ-a i SDP-a! A izbornom i postizbornom prijevarom pobijedio je IDS i njegov glavni «šerif» Franco Cattunar, inače glavni privatizacijski tajkun IDS-a u ovom našem kraju, zbog čije sam se samovolje u Poglavarstvu Općine Brtonigla i Vama žalio, a Vi se, evo sada, proglašavate nenadležnim! A zašto? Zato što se radi o Vašoj Udbomafiji, gospodo iz Glavnog državnog odvjetništva!

A tu, dakako, «vrana vrani oči ne kljuje.


Dakle, poštovana gospođo Federica Meijer Dusman, ja Vašim odgovorom nisam zadovoljan! Držim da ste se olako poslužili prozirnom “pravnom fasadom”, odnosno suhoparnom birokratskom formom i mnoštvom pravničkih floskula koje služe samo zato da zamažu oči neznalicama, neiskusnima i naivnima, ali to kod mene ne može proći! Dakle, Vaše Glavno državno odvjetništvo se proglašava nenadležnim u slučajevima «velike privatizacijske pljačke u Općini Brtonigla, drskih kršenjima zakonitosti i izigravanja brojnih zakona, drskih otimačina i prisvajanje bivše društvene imovine, ogromnog «katastarskog kriminala», drskog namještanje natječaja, sklapanje štetnih ugovora na štetu Općine Brtonigla, itd.» (ovo je citirano iz mojeg Prigovora Izbornim povjerenstvima Općine Brtonigla, Županije istarske, Republike Hrvatske i Ustavnom sudu R.H.,dne 16. svibnja 2005.g.). Bit će to vrlo zanimljivo pročitati u Bruxellesu/Briselu, Berlinu i Washingtonu! Nećemo se mi dati tek tako!


Vas, dakako, ne zanimaju ni prljave manipulacije Vaših ODO Buje Spomenke Borovečki i Mirka Grujića, na koje sam Vam se žalio 18. lipnja 2006.g., a sve u cilju sudskih opstrukcija i zaštite mog «nepoštenog podstanara» Erlić Ivana, rodom iz Škabrnje, notornog varalice, švercera, kamatara i besposličara, koji mi je već četiri puta prijetio ubojstvom, provaljivao u moju drugu kuću, oštećivao i potkradao moju imovinu, unajmio dva lažna svjedoka u sudskoj parnici zbog iseljenje iz moje kuće, pokušao me kamatariti, itd. Citiram dio iz mog odgovora g.Dragi Marincelu, zamjeniku Glavnog državnog ovjetnika R.H. od 18. lipnja 2006.g. «A što je najgore, u tome ga štite i pomažu mu Vaši ljudi, bivši i sadašnji Općinski državni odvjetnici, IvicaSenjak, Spomenka Borovečki, MirkoGrujić, i dr., te s njima usko povezana Udbomafija koja djeluje u pozadini Općinskog suda u Bujama i servisira Poglavarstvo moje Općine Brtonigla, gdje plete svoju paukovu mrežu ogromnog “katastarskog kriminala” svemoćnog IDS-ovog tajkuna Franca Cattunara, inače njihovog štićenika i izdašnog “mecene” – naročito novcem iz naše općinske blagajne! Ciljam na ZOU Slaviše Perovića iz Umaga i Novigrada! No, to je samo jedan način “samofinanciranja” Udbomafije na terenu». Što je, dakle, s Vašim odgovorom na moj odgovor zamjeniku Glavnog državnog odvjetnika R.H. g. Dragi Marincelu?


Vi se u svemu proglašavate nenadležnima!? Vas nimalo ne zanima kako je predsjednik Općinskog vijeća Brtonigle Franco Cattunar sebi gangsterski prigrabio 100 hektara najboljih društvenih vinograda bivšeg PIK-a Umag, kako je na je predposljednjem natječaju sebi prigrabio čak 76 različitih parcela, sve u bescijenje, kako je na svakom natječaju on sam sebi dodijeljivao trećinu svih parcela, od kojih je mnoge tek naknadno dopisivao, itd. I kako je meni osobno oteo velik dio mog dvorišta, koji posjedujem već više od 30 godina, a sve bez mog znanja ili bilo kakve pristojne informacije, odnosno bez upozorenja. Konačno, Vi u Zagrebu, izgleda, uopće i ne znate da je Županijsko državno odvjetništvo poništilo onaj najveći natječaj, nakon što smo se moj prijatelj Miroslav Radošević i ja, Ante Rokov Jadrijević, najprije pritužili Saborskom odboru za Predstavke i pritužbe (koji je to proslijedio Vašem USKOK-u), a ubrzo nakon toga oglasili i u dnevnom tisku (novom listu i Glasu Istre), te tako alarmirali i našu javnost. I Vi se i dalje proglašavate nenadležnima! Dakle, Vi se očigledno držite Vaše devize:


«Udbi se žališ, Udba te tuži, udba ti sudi!».


Međutim, ima nas mnogo, i sve više, koji se s time nećemo nikad pomiriti! I ići ćemo do kraja!


Smrt Udbomafijašizmu – Sloboda hrvatskom narodu!


Semper Paratus Croatiae

Ante Rokov Jadrijević


P.S.: u prilogu Vam šaljem presliku moje «Uvodne besjede» za suđenje 2. listopada 2006 na

Općinskom sudu u Bujama u sudskom predmetu P-244/05, te još i naš članak o istom

problemu «Politizacija, medijska spekulacija ili kriminalizacija?», objavljen u Glasu

Istre 24. veljače 2007.g.


A.R.J.


Obavijest: Ured Vlade R.H., gosp. Vincent Degert, ambasador EK/EU, Zgb, Njemačka

ambasada, Zgb, itd.


To all to whom it may concern!


Nema komentara: