nedjelja, 30. svibnja 2010.

Zaustavimo Mesićeve i Josipovićeve laži o Jasenovcu ! (A.R.J.)


Zaustavimo Mesićeve i Josipovićeve laži

o Jasenovcu ! (A.R.J.)


Gosp. Kazimir Kovačić (93.g.), Buenos Aires, Argentina

(by e-mail/dk.Omiš)/30 maj/svibanj 2010.


Dragi Damire i Marija,


Da smirim svoju dusu prije nego odem sa ovoga svijeta, moram ispovjedati jedan dogodjaj iz 1944 a koji je, po mom misljenju vazan prilog za utvrdjivanju istine o logoru Jasenovac.


Te sam godine, negdje u jeseni, putovao iz Karlovca u Zagreb. Na raskrsju pruga, Karlovac-Zagreb i Sisak –Zagreb, tada u Horvatima, vlak je stao i ja sam izasao iz vagona da izvidim razlog. Opazio da vlak koji je dolazio iz Siska isto tako stoji. Putnici jedne i druge kompozije izmjesani, raspravljali su o mogucim razlozima tog zastoja.


U tom komesanju spazim mog dobrog prijatelja dr.Milana Spitzera, kojega sam poznavao dugo godina. Kao lijecnik, ali narocito kao istaknuti nogometas i clan Concordije, bio je poznat u cijelom tadanjem Zagrebu. Pozdravili smo se srdacno a slijedece logicno pitanje bilo je – odakle dolazis i kuda ides?


Dr. Milan Spitzer odgovorio mi je slijedece:


“Dolazim iz JASENOVCA. Dva puta tjedno putujen u Logor kao sluzbeni lijecnik da pregledam bolesnike i da im utvrdim bolest i pripisem lijekove”.


Argument A: Dr.Milan Spicer je bio zagrebacki ZIDOV i slobodno je zivio kroz cijelo razdoblje NDH sa zenom i kcerkom (zena Seka Rosenfeld, skolska kolegica moje sestre).


Argument B: Ako je logor Jasenovac sluzio samo za likvidaciju nepodobnih (u tadasnjoj Hrvatskoj), cemu trositi na lijecnika, lijecnje i lijekove logorasa? I to koncem 1944. kad je rat bio na izmaku!


Argument C: Dr.Ante Ciliga u svojoj knjizi “Sam kroz Evropu”, spominje (za njegova boravka u logoru) dr. Spitzera kao “vajnskog lijecnika” logora Jasenovac.


Jasenovac je postojao kao logor, iz kojega su izasli cili i zdravi mnogi znani i neznani. U njemu je bio Macek, Vladimir Velebit pa i sam Ciliga. Uprava Logora bila je cijelosti zidovska, sa zloglasnim zidovom Wienerom na celu. Ivo Heinrich, Židov, sef proizvodnje Logora, bio je prisni prijatelj dr. Ante Pavelica, organizirao je i financirao njegovo putovanje (i cijele obitelji) u Argentinu, gdje je i sam zivio. Imao sam prilike u Argentini da upoznam njega i njeguvu suprugu.


Jasenovac je u danasnjoj dimenziji monstruozna laz!


Treba dakle uzeti lopate u ruke i iskopavati leseve tih 600.000 “svirepo pobijenih Srba i Židova” da se konacno ustanovi koliko ima “stanovnika” taj “Najveci srpski grad pod zemljom!”.


A to je posao forenzicara, a ne Stipe Mesica i Ive Josipovica.


Uz srdacni pozdrav Tebi i Mariji - Kazimir.


Kazimir Kovačić

Bs.As.28/5/10.


* * * * * *


Komentar Ante Rokova Jadrijevića


Fascinantna je sličnost ovog pisma (meni dosad nepoznatog) gosp. Kazimira Kovačića (93.g.) s onim mojim tekstom “Kako su Židovi upravljali Logorom Jasenovac – 1. dio”, objavljenim na web portalu “Dragovoljac” (www.Dragovoljac.com) i na mom glavnom blogu Semper Paratus Croatiae, dne 4. maja/svibnja prošle 2009.g. !


Naime, i taj je tekst bio pisan na temelju knjige našeg iseljenika - prognanika dr. Ante Cilige “Sam kroz Europu u ratu (1939-1945)”.


Ante Rokov Jadrijević, dipl. ing.


Nema komentara: