utorak, 21. rujna 2010.

Nažalost, opet su me napali...... hackeri UDBE s Pantovščaka!

AMAC-Hrvati/Spectator- Ivo Josipovć i nacionalno pomirenje/ 16 Rujan 2010

IVO JOSIPOVIĆ I NACIONALNO POMIRENJE

Izvrsan članak gosp. Spectatora, koji bi skoro obvezno trebalo pročitati na našem prvoklasnom Portalu www.amac.hrvati-amac.com

* * * * * *

Komentar Ante Rokova Jadrijevića 19. rujna 2010.

19-09-2010 12:52

g. Spectator, čestitam, ali....

... mogli ste spomeniti i ime autora teksta pisanog kurzivom.

Mislim i držim da konačno moramo spomenuti i naše državotvorne greške: još prije 16 godina sam pisao da je HDZ stvorila UDBA (i to uz pomoć Londona i njegovih tajnih službi!!).

Po nalogu Londona, izabran je dr. Franjo Tuđman, a 'moderator' je pri tome bio nekadašnji Titov razbojnik, a kasnije njegov disident i njegova žrtva – Milovan Đilas. I to žrtva, iza koje je odmah stala cijela Anglo - Američka masonerija. Stoga je lukavi Tito bio prisiljen ipak nešto popustiti...

Isto tako je 1989./1990. bio 'popustio' i Ivica Račan i tako otvorio put dr. Franji Tuđmanu prema vlasti!

Međutim, tvrdoglavi Franjo Tuđman (čija nas je tvrdoglavost i spasila!!), odlučno je krenuo svojim putem - putem svoje hrabre vizije obnove hrvatske DRŽAVE - nakon devet stoljeća!

Nažalost je Franjo Tuđman poveo sa sobom i subverzivnu 'poputbinu' u vidu starih UDBAŠA - svojih ratnih drugova iz 'NOB-a' - a to se pokazalo kao unaprijed 'Nemoguća misija'!!

Hvala Bogu da nam je ON sam najviše pomogao! Blagoslovio je rečenu Tuđmanovu viziju i podigao hrvatski narod na noge junačke, ali Tuđman ipak nije imao snage da se – početkom 2004.g. do kraja riješi svoje Udbaške poputbine... Barem da se riješio Zloduha Šeksa i još dvojice Udbaša, od njih 32 koliko ih je ostalo HDZ-u.

Da više ne gnjavim - na nama je da pronađemo pravi put kako da se riješimo ovog ljigavog, ali vrlo opasnog Udbaškog sina Ive YU-sipovića, Namjesnika Republike na sadašnjem Pantovščaku!

Ja sam u svom tekstu, koji u ovom članku g. Spectatora samo djelomično reproduciran - uostalom vrlo dobro inkorporiran! - jasno označio pravi put: skinuti bijele i navući crne rukavice, jer samo tako možemo izaći u ring s YU-sipovićevim staljinističkim, odnosno partizanskim ratnim zločincima na Pantovščaku!

Lustracija, lustracija iber alles!!

Ante Rokov Jadrijević, dipl.ing. Semper Paratus Croatiae (com)

* * * * * *

Drago Duvnjak:

19-09-2010 16:14

Mnogo pitanja

Quote:


Ante Rokov Jadrijević,...Da više ne gnjavim - na nama je da pronađemo pravi put kako da se riješimo ovog ljigavog, ali vrlo opasnog Udbaškog sina Ive YU-sipovića, Namjesnika Republike na sadašnjem Pantovščaku!



Da Roko ali najprije moramo identificirati tko smo to MI? Izbori su pokazali da još uvijek nismo većina, da nismo ni organizirani, a HDZ svojom neodgovornom izbornom politikom ga je praktično i postavio.


Na portalu HKV mnogi entuzijasti pokušavaju naći pravi put, lome se koplja i to je dobro . Predstojeći parlamentarni izbori će nas odrediti i o njima ovisi hoće li i ljigavi imati moć.

Mnogi smatraju da je sadašnje vodstvo HDZa korjen svega jer je jasno da snažna nacionalna opcija mora postojati ako želimo biti svoji na svome.

Registered

DRAGO DUVNJAK

20-09-2010 05:43

Ekskluzivni i obični Hrvati...

Poštovani inž. Drago Duvnjak,

da ste pročitali moj odgovor Vašem g. Hrvoju Hitrecu, na njegovo 'Otvoreno pismo Hrvatskoj demokratskoj zajednici', koje Vaš HKV nije htio objaviti (kao uostalom dosad nijedno moje pismo njima!), a objavljeno je na mojem glavnom blogu 'Semper Paratus Croatiae' i na našem Dragovoljcu.com, onda biste s lakoćom shvatili zbog čega smo toliko razjedinjeni: jer postoje ekskluzivni Hrvati, kao na primjer oni na HKV-u i u njihovom 'Hrvatskom slovu'.

Prije dvije i tri godine i ja sam slobodno pisao ovdje na našem AMAC-u. A onda je netko grubo intervenirao... rušio ovaj Portal..., ucjenjivao gđu Nedu M.... itd. I otada za mene više nije bilo mjesta ovdje. Stoga sam najprije otvorio jedan svoj blog, pa onda dva, pa tri...

Srećom, AMAC mi dozvoljava stavljati svoje komentare, a ovo je moj komentar na moj tekst 'Sjajan i poučan primjer Dugopolja', koji je ovdje samo djelomično reproduciran... Možete ga u cijelosti pročitati na mom blogu S.P. Croatiae.

Inače, Vama za naknadnu informaciju, meni je 'Hrvatsko slovo' objavilo desetak mojih oštrih tekstova (kao onaj 'Zašto je Savka "abortirala" 1977.g.'. No kad sam dirnuo u njihovog hohštaplera Sanadera, odmah mi je stavljen embargo na 'Hrvatskom slovu'. Moj je dojam da mi se to isto dogodilo i na Vašem Portalu HaKaVe-u.

Dobro ste to uočili: moja rečenica o skidanju 'bijelih rukavica i oblačenju crnih rukavica...' odnosila se na Vaš HaKaVe!

I da sada ovdje zaključim: prestanimo se dijeliti na Vas ekskluzivne Hrvate i nas obične Hrvate! Jer smo mi obični Hrvati pobijedili na bojištu u našem svetom Domovinskom ratu, dok su oni u HaKaVe-u i u 'Hrvatskom slovu' sjedili u Zagrebu i pisali svoje pjesmuljke, serenade i srcedrapateljne pričice za svoje drage...

I mi, kao i stari komunisti, nažalost, veslamo samo jednim veslom i zato se stalno vrtimo u krug. E, pa sada je zadnji čas da izađemo iz tog začarnog kruga!

Kako ćemo, inače, zbaciti Namjesnika Republike Ivu YU-sipovića i Namjesnicu Vlade Jacu Vlaisavljević??

Ante Rokov Jadrijević, dipl. ing.

(hrvatski socijal-radikal)

19-09-2010 22:03

bit će što mora biti

Poštovani gospodine Rokov svoj komentar sam dao načelno a sad ste me nagnali da pogledam vaš blog.


Quote:


Komentar Ante Rokova Jadrijevića 6. sept/rujan 2010.

Tekst gosp. Hrvoja Hitreca je po običaju vrlo dobar, iznimno korisan, ali opet nekako previše 'nježan', nagodbenjački, dakle uvjetan i previše mekan. Nema u njemu ni trunke pozitivnog radikalizma, onog pozitivnog radikalizma s kojim je dr. Franjo Tuđman sa svojim HDZ-om osvojio vlast u svibnju 1990.g.. I donio nam slobodu i demokraciju.

Očito je i ovaj tekst na tragu nedavnog intervjua dr. Miroslava Tuđmana u Novom listu, u kojem je on ponudio 'suradnju' premijerki i predsjednici HDZ-a gospođi Jadranki Kosor u nekakvom svom zamišljenom 'preobražaju HDZ-a' (a to nije naišlo na njen javni odziv!).

Ne, to nam ne treba! Jer je nemoguće!



Tako sam ustanovio da imamo bliske stavove po ovome.
Na to pismo u na HKVovom portalu se nadovezao i prijedlog Ninoslava Mogorovića o "spašavanju" pozitivnog dijela HDZa osnivanjem udruge , pa zamolbama te udruge HDZu da se promjeni ..itd., što sam u svojim komentarima ismijao a za uzvrat su se neki prilično gnjevno oborili na mene.


Jedina razlika od Vas što kod mene nema varijanti za HDZ: ja jednostavno zazivam stranački puč jer kompromisne varijante uvijek smrde na prijevaru pogotovu kad je Sanaderov HDZ u pitanju.

Ja sam u HKVu samo komentator na portalu, ali i mnogi tu misle slično .

S štovanjem Vas pozdravljam !

Registered

DRAGO DUVNJAK

21-09-2010 17:59

Nažalost, opet su me napali......

... hackeri UDBE s Pantovščaka!

Gosp. Duvnjak, drago mi je da se u bitnom slažemo....da treba izazvati prevrat u HDZ-u, kako bi u zadnji čas spasili Hrvatsku.

Nažalost, isto veče su me ponovo napali hackeri UDBE s Pantovščaka (prvi put prije mjesec i pol dana, kada su mi bili oduzeli čak i telefonsku liniju za moj modem, a to je trajalo 12, pa onda još 4 dana softwerske blokade. I dalje me napadaju povremeno....) – dakle, čim sam objavio prvi ogled iz knjige 'Komunizam i nacizam' francuskog filozofa, esejista i publicista Alaina de Benoista - po dopuštenju Nakladnika gosp. Zlatka Hasanbegovića iz Zagreba i njegovog urednika Prof. dr. Tomislava Sunića.

Tek maloprije sam uz pomoć mog servera Optinet i njegove profinjene i strpljive gđice Anje uspio povratiti svoj computer iz ruku onih koji su mi ga bili oteli!

Hvala i Vama, inž Drago Duvnjak na ovoj maloj i korektnoj 'polemici'!

Nadam se da ćete ostati ovdje – na našem AMAC-u!

Ante Rokov Jadrijević

(hrvatski socijal-radikal)

Nema komentara: