četvrtak, 26. travnja 2012.

A to još mnogo gore u Hrvatskoj čine crveni Udbo-Fašisti – sada opet na vlasti !!




21 Travanj 2012 14:00

Autor komentar.hr   



(slijedi komentar Ante Rokova Jadrijevića)

A to još mnogo gore u Hrvatskoj čine crveni Udbo-Fašisti
– sada opet na vlasti !!



Načela otvorenosti i univerzalnog pristupa, koja su stajala iza stvaranja interneta prije tri desetljeća, pod većom su prijetnjom no ikad dosad, tvrdi suosnivač Googlea Sergey Brin.

U razgovoru za The Guardian upozorio je na postojanje 'vrlo moćnih sila koje su se na svim stranama i diljem svijeta udružile protiv otvorenog interneta', što ga brine i plaši više nego ikad dosad.

Tko to prijeti slobodi interneta?

To što vlade sve intenzivnije nastoje kontrolirati pristup i komunikaciju građana, što glazbena industrija pokušava suzbiti piratstvo i što su u usponu 'ograđeni vrtovi' poput Facebooka i Applea, koji čvrsto kontroliraju kakav softver može biti objavljen na njihovim platformama, smatra Brin.

38-godišnji milijarder još je priznao kako se prevario u procjeni koliko Kina ili bilo koja druga zemlja može biti učinkovita u ograničavanju interneta.

No, upozorio je kako Facebook i Apple kontrolom pristupa riskiraju gušenje inovacije i balkanizaciju Mreže. "Možemo puno izgubiti", rekao je, "Na primjer, ništa od informacija u aplikacijama koje koriste nije pretraživo.

Da je Facebook dominirao u vrijeme kad smo pokretali Google, ne bismo uspjeli. Ključ našeg uspjeha bila je otvorenost weba."

Kritizirao je Facebook i zbog toga što korisnicima ne olakšava prijenos podataka drugim servisima, iako se okoristio tuđima. Kao primjer je naveo Gmail.

Brin zna da su neki ljudi tjeskobni zbog količine podataka koji su u dosegu američkih vlasti zato što su pohranjeni na Googleovim poslužiteljima.

Tvrtka je, rekao je, povremeno prisiljena predati ih, o čemu ponekad čak ni ne obavijesti korisnike, jer joj to zakoni ne dozvoljavaju.

"Opiremo se", rekao je, "Uspjeli smo odbiti puno takvih zahtjeva. Činimo sve što je u našoj moći kako bi zaštitili podatke.

Bilo bi sjajno kad bismo mogli mahnuti čarobnim štapićem i ne biti podložni američkim zakonima."

A.P. - komentar.hr

                                                                              * * * * * *

Komentar Ante Rokova Jadrijevića:                                           23. april/travanj 2012.

A to još mnogo gore u Hrvatskoj čine crveni Udbo-Fašisti
– sada opet na vlasti !!

Mnogima od nas konzervativnih i patriotskih nastrojenih hrvatskih desničara, restaurirana i reinkarniranahrvatska UDBA već nekoliko godina čini daleko gore stvari! Meni osobno, pred svake predsjedničke ili parlamentarne izbore već više od tri godine, redovito preotimaju modemsku liniju i svakodnevno kradu identitet.

A nakon posljednjih parlamentarnih izbora u Hrvatskoj, na kojima su pobijedili ex-komunisti (koji sebe uoprno nazivaju 'socijal-demokratima', iako oni to nisu), Udbin Cyber-squad mi se više nikako ne skida s vrata! Doslovno, svaki dan i svake noći!

Isto se to događa i jednoj mojoj prijateljici koja je 'webmaster-ica' jednog našeg braniteljskog portala, a vjerujem da i mnogi drugi portali i bloggeri desne patriotske orjentacije trpe isti zulum YU-sipovićeve Udbe iz njegovog predsjedničkog brloga na zagrebačkom Pantovčaku.

Evo najsvježijeg  primjera: jutros u ranu zoru, oko 05.15 sati, kad sam počeo pisati jedan svoj komentar na našem domaćem istarskom portalu Ipress.hr odmah sam osjetio da mi je netko 'sjeo' za vrat! Stoga sam smjesta resetirao svoj computer, ali sam dobio ono staro i karakteristično upozorenje na desktop-u:

'Other people are logged on to this computer. Restarting Windows might
cause them to lose data. Do Yuo want to continue restarting?
                                             YES    or    NO

Vidio sam tu poruku već najmanje stotinu puta na svom ekranu.
Dakako,  potvrdio sam YES i computer mi se resetirao. Potražio sam ponovo Ipress.hr i nastavio svoj komentar. Međutim, nakon pet minuta i ukupno desetak redova mog oštrog komentara na njihov članak: ' Komemoracija u Jasenovcu: zločin se ne smije zaboraviti ni negirati', odjednom mi se cijeli desktop zatitrao, kao da je zemljotres, promjenila se slika i nestao moj oštri komentar!

Bila je to moja  copy/paste analiza gornjeg teksta, pod mojim naslovom: Je li jučer u Jasenovcu izvršen ... nov pokušaj državnog udara u Hrvatskoj?

Pokušao sam potpuno isključiti svoj computer, ali sam ponovo upozorenje: 'Other people are logged on to this computer.... etc, itd.

Uzeo sam komad papira i po sjećanju napisao nekoliko uvodnih rečenica. Ostavio sam isključen computer 20 minuta i onda pokušao ponovo. Stigao sam samo dovdje:

Komentari (1)

Je li jučer u Jasenovcu izvršen ...
nov pokušaj državnog udara u Hrvatskoj?

1 Ponedjeljak, 23 Travanj 2012 06:56
anterokovjadrijevic

... nov pokušaj državnog udara u Hrvatskoj?

Pročitajte gornji tekst ponovo - više puta. Primjetit ćete što najviše smeta našeg Predsjednika YU-sipovića i predsjednika Sabora Borisa Šprema!

Predsjednika YU-sipovića najviše muče naši novi udžbenici povijesti, u kojima po njemu 'nije napisana puna istina o Drugom svjetskom ratu'. On bi onu staru staljinističku i komunističku povijest, zar ne?!

Ups! Udbaški hackeri s Pantovčaka su mi izbrisali cijeli komentar, koliko sam ga stigao napisati!



Dodajte svoj komentar
Naslov:
Komentar:

Nema komentara: